Vores kunders tilfredshed giver langvarigt samarbejde
Want2Clean har eksisteret som selvstændigt firma siden 2011. I de år, der er gået, har vi fået mange nye kunder, og langt de fleste holder ved, når de først har indgået et samarbejde med os. Det tager vi som et udtryk for, at vi har haft succes med en bevidst strategi om løbende at følge op på vores kunders ønsker og behov, især når vi kan se, der er plads til forbedringer. Vi tror i øvrigt på, at en løbende dialog med vores kunder, og hurtig reaktion hvis der opstår problemer, er bedre end at udfylde tidsskemaer og skrive lange rapporter.

Rengøringen tilpasses efter behov
De fleste virksomheder er i løbende forandring, og det afspejles også i en konstant udvikling af behovet for rengøring. Den udvikling tager vi så vidt muligt i opløbet gennem løbende dialog med vores kunder. For eksempel kan man i nogle perioder have brug for ekstra rengøring, for eksempel om vinteren eller når der er særlig travlt, mens der kan være mere stille perioder med mindre rengøringsbehov. Vi binder derfor ikke vores kunder til faste mindsteydelser, men er altid lydhøre, også hvis man for en periode ønsker mindre rengøring. På den måde får vi tilfredse kunder, som er glade for vores mangeårige samarbejde, og der er præcis sådan, vi helst vil have det.

Samme medarbejdere til samme kunder
Vi bestræber os på, at vores kunder altid får gjort rent af de samme medarbejdere. For mange kunder er det rart, at rengøringsmedarbejderne er kendte ansigter, og også for vores medarbejdere er det rart have faste arbejdssteder og rutiner. Vi lægger i det hele taget vægt på, at vores medarbejdere trives og er tilfredse med arbejdsmiljøet. Senest har Arbejdstilsynet da også givet vores arbejdsmiljø en grøn smiley:
http://at-dwapps-eks.at.dk/WebSmiley/ProdResultForm.aspx?pnr=1016608366

Internationale medarbejdere
Vi er et firma med medarbejdere af mange nationaliteter, og for os er stabile og dygtige medarbejdere vigtigere end sproglige kundskaber. Vi har dog fuld forståelse for, at det i praksis kan være nødvendigt for vores kunder, at vores medarbejdere mestrer det danske sprog. Er det et krav, vil vi naturligvis honorere det.